Počela je dezinfekcija pojedinih javnih ustanova i prostora na teritoriji Grada Zrenjanina, a sprovodiće je JKP “Čistoća i zelenilo”, delom i preduzeće “Ciklonizacija” iz Novog Sada, saopšteno je iz gradske kuće.
“Ciklonizacija” je obavila dezinfekciju Gradskog stadiona, za potrebe obavljanja javnog nadmetanja za davanje u zakup državnog poljoprivrednog zemljišta, prostorija Centra za socijalni rad i Gradske uprave Zrenjanin, a nakon odluke Gradskog štaba za vanredne situacije, a u taj posao ulazi i JKP “Čistoća i zelenilo”.
To gradsko komunalno preduzeće će vršiti dezinfekciju ambulante Doma zdravlja Zrenjanin u Aradcu, a počinje i dezinfekcija svih objekata JP “Pošta Srbije” na teritoriji grada. Zahtevi za takvom vrstom intervencije stigli su i od pojedinih privatnih Gerontoloških centara. Dezinfekcija se vrši u skladu s odlukama Kriznog štaba Vlade Republike Srbije, predviđenim merama zaštite od virusa Kovid-19 i na način propisan od strane stručnih institucija, objašnjavaju iz gradske kuće.
Foto ilustracija: JKP ”Čistoća i zelenilo” Zrenjanin u toku pranja ulica
Podsećamo sugrađane na već objavljeno obaveštenje: Sva komunikacija korisnika sa preduzećem JKP ”Čistoća i zelenilo” obavljaće se putem imejlova: reklamacije@jkpciz.co.rs, office@jkpciz.co.rs i telefona 023/522-350, 023/523-640 i besplatne info linije 0800-000-023.
Na navedene mejl adrese korisnici mogu podneti reklamacije i zahteve i dobiti sve potrebne servisne informacije.
Svi primljeni zahtevi i reklamacije biće zavedeni. O njihovom rešavanju korisnici će biti obavešteni. Ovo se odnosi i na do sada primljene, a nerešene reklamacije i zahteve korisnika.
Sve informacije u vezi sa dugovanjima, uplatama i računima za usluge preduzeća, korisnici mogu da dobiju putem telefona Službe EOP-a 023/522-350, local 115.
Račune za usluge Čistoće“ korisnici mogu, bez dodatnih troškova, platiti na blagajnama u sedištu preduzeća, na Lesnini i Bagljašu, u prepodnevnim časovima. „Čistoća“ moli korisnike da se pridržavaju uputstva o dozvoljenom broju osoba (jedna osoba) u objektu i međusobnog rastojanja od dva metra.
Na navedene mejl adrese korisnici mogu podneti reklamacije i zahteve i dobiti sve potrebne servisne informacije.
Svi primljeni zahtevi i reklamacije biće zavedeni. O njihovom rešavanju korisnici će biti obavešteni. Ovo se odnosi i na do sada primljene, a nerešene reklamacije i zahteve korisnika.
Sve informacije u vezi sa dugovanjima, uplatama i računima za usluge preduzeća, korisnici mogu da dobiju putem telefona Službe EOP-a 023/522-350, local 115.
Račune za usluge Čistoće“ korisnici mogu, bez dodatnih troškova, platiti na blagajnama u sedištu preduzeća, na Lesnini i Bagljašu, u prepodnevnim časovima. „Čistoća“ moli korisnike da se pridržavaju uputstva o dozvoljenom broju osoba (jedna osoba) u objektu i međusobnog rastojanja od dva metra.