13.2 C
Zrenjanin
Saturday, March 28, 2020
Naslovna Servisne U TOKU PODELA RAČUNA, 7. JANUAR NERADNI DAN

U TOKU PODELA RAČUNA, 7. JANUAR NERADNI DAN

U toku je podela računa za decembar mesec. Na dan Božića, 7. januara, neće raditi Korisnički centar ni naplatna mesta, a dežuraju ekipe za otklanjanje kvarova na mreži. Na poleđini računa čestitka sugrađanima.
Na dan Božića, u ponedeljak 7. januara, neće raditi Korisnički centar kao ni naplatna mesta JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin. Od utorka, 8. janura, Korisnički centar i sva naplatna mesta radiće po uobičajenom radnom vremenu.
Korisnicima je 7. januara, za prijavu kvarova na javnoj vodovodnoj i kanalizacionoj mreži, 24 časa na raspolaganju telefon dispečerske službe 023/534-097, a za njihovo otklanjanje dežuraće, kao i svakog dana u godini, ekipe održavanja vodovodne i kanalizacione mreže.

U gradu je u toku podela računa JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin za decembar mesec 2018. godine, dok su za naseljena mesta računi predati „Pošti“ radi dalje distribucije. Na poleđeni računa nalazi se čestitka koju je JKP „Vodovod i kanalizacija“ uputila sugrađanima povodom božićnih i novogodišnjih praznika.

U zimskom periodu, od novembra do marta meseca, odnosno do prvog redovnog očitavanja vodomera, korisnici široke potrošnje se zadužuju akontativno, tj. na osnovu svoje dosadašnje prosečne mesečne potrošnje, što je slučaj i na računima za decembar mesec. Svi korisnici koji su do 25. decembra prijavili stanje svojih vodomera biće zaduženi na osnovu javljenog stanja, a način zaduženja naznačen je na samom računu. Korisnici iz objekata kolektivnog stanovanja (kućni saveti) i privredni subjekti su zaduženi na osnovu očitanog stanja.

Računi za decembar mesec dospevaju na naplatu 20. januara, a bez naplate provizije korisnici račune mogu platiti na jednom od devet naplatnih mesta preduzeća u gradu.

Reklamacije na račun za decembar mesec korisnici mogu podneti najkasnije do 20. januara, a reklamacije podnete nakon tog datuma neće se razmatrati i biće odbačene kao neblagovremene.

Korisnici reklamacije mogu podneti lično na šalteru 1 u prostorijama Korisničkog centra u Petefijevoj 3 u Zrenjaninu, poslati poštom na adresu: JKP „Vodovod i kanalizacija“, Petefijeva 3, 23101 Zrenjanin sa naznakom REKLAMACIJA – SLUŽBA INFORMISANjA, ili mejlom na info@vikzr.rs .

Kod reklamacija poslatih poštom ili mejlom obavezno je da korisnici navedu ime i prezime, adresu i kontakt telefon.
Za sve potrebne informacije korisnicima je na raspolaganju besplatna korisnička info linija 0800/024-023 (radnim danima od 7 do 15 časova).

Prijavu stanja vodomera korisnici, koji to žele, mogu izvršiti u periodu između 2o-og i 25-og januara.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo Vas unesite svoj komentar!
Ovde unesite svoje ime

PRATITE NAS

21,450FanovaLajkuj
725PratilacaZaprati
318PratilacaZaprati
Zrenjanin
scattered clouds
13.2 ° C
15.6 °
11 °
54 %
1.5kmh
34 %
Sat
19 °
Sun
16 °
Mon
12 °
Tue
7 °
Wed
8 °

Popularne vesti

DJB: Da li će biti kažnjeni i predstavnici gradske vlasti za kršenje mera vanrednog stanja?

Među merama koje je država propisala za vreme vanrednog stanja stoji i to da je zabranjeno okupljanje ljudi u parkovima, sportskim objektima, mestima za...

Zagađenje danas: Srbija ubedljivo prva na svetu, Beograd i Pančevo ”vode”

Loše vesti što se tiče zagađenja u Srbiji, a posebno u Beogradskim centralnim i prigradskim opštinama, kao i u Pančevu. Primera radi Beograd je po...

KULTURNI CENTAR ZRENJANINA RASPISUJE ELEKTRONSKI LITERARNI I LIKOVNI KONKURS NAMENJEN DECI OSNOVNOŠKOLSKOG UZRASTA

Osnovnoškolski uzrast, deca od prvog do osmog razreda prvi put nalaze se u okolnostima vanrednog stanje koje je uvedeno zbog bezbednosti i opšteg zdravlja...

MUP: Ako su vam SMS-om tražili lične podatke za isplatu penzija – prijavite

Ministarstvo unutrašnjih poslova poziva građane, koji su dobili SMS poruke u vezi sa isplatama penzija, u kojima se od njih, kao klijenta banke, traže...