Već duže vreme Dušan Kokot, predsednik UO Centra za zaštitu potrošača Begej -Zrenjanin , pokušava da dobije odgovor od “JKP Gradska toplana Zrenjanin” u vezi sa načinom formiranja cene u prethodne dve godine. Toplana izbegava da dostavi tražene informacije koje su od javnog interesa za sve građane Zrenjanina. Tim povodom, Kokot se oglasio na svojoj fejsbuk stranici tražeči pomoć od svih građana oko zajedničkog pronalaženja najboljeg rešenja.
Poruku prenosimo u celosti:
“Dok se hladi voda iz Zrenjaninskog vodovoda, odnosno dok nas Više javno tužilaštvo ne obavesti o rezultatima istrage, krčka se voda u JKP Gradska toplana Zrenjanin.
Naime, posle višemesečne prepiske sa toplanom, odnosno njihovog odbijanja da mi dostave podatke vezane za način formiranja cene u prethodnih dve godine, odnosno njihovog tumačenja da su formu Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja ispunili tako što mi omogućuju tražene spise “na uvid” iako sam ih ja tražio u vidu kopije, pre 5 dana stigao je i odgovor iz kancelarije Poverenika za pristup informacijama od javnog značaja.
Tim odgovorom, Gradskoj toplani u Zrenjaninu dat je rok od 5 dana da mi DOSTAVE tražene informacije onako kako sam ih i tražio. U roku od 7 dana moraju da dostave obaveštenje kancelariji Poverenika kojim ukazuju da su po Rešenju Poverenika i postupili. Na ovo Rešenje nema žalbe, jedino mogu da pokrenu Upravni spor protiv.
Od tada (kada je Rešenje stiglo meni) prošlo je 4 dana, a nikakvog dopisa nema. Imaju rok najkasnije do utorka.
Ovom prilikom želim da pozovem sve zainteresovane građane, naročito ljude koji su stručni za ovu oblast, da će imati priliku da se u kancelariji u Pupinovoj 7 u Zrenjaninu, upoznaju sa kompletnim dopismo i da svi zajedno vidimo šta nam je dalje činiti. Naravno, isti će biti upućen i našim stručnim saradnicima za ovu oblast.
Samo nas jedinstvo i insistiranje na javnosti rada ovdašnjih vlasti može spasiti.”
M.M.