19.1 C
Zrenjanin
Thursday, May 28, 2020
Naslovna Servisne Saopštenja za građane JKP ''Vodovod i kanalizacija'' Zrenjanin

Saopštenja za građane JKP ”Vodovod i kanalizacija” Zrenjanin

U proteklih nekoliko dana dolazilo je do povremenih oscilacija pritiska vode u mreži zbog osetno povećane potrošnje vode u gradu. Iz navedenih razloga moguće je da se povremene oscilacije pritiska vode ponov, saopštilo je JKP ”Vodovod i kanalizacija”

Celokupno vodosnabdevanje grada se od 24. februara vrši preko postrojenja za prečišćavanje pitke vode, odnosno fabrike vode, podsećaju iz ”Vodovoda” gde kažu da su prioriteti odgovornih lica sa postrojenja su da se postigne kvalitet vode u skladu sa Pravilnikom o higijenskoj ispravnosti vode za piće i obezbedi pritisak vode u mreži koji će omogućiti konstantno vodosnabdevanje celog grada.
Sve prikupljene pritužbe građana na pritisak vode u mreži, kao i na ostale probleme u vezi vodosnabdevanja, prosleđuju se odgovornim licima sa postrojenja.
JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin će najnovije analize kvaliteta vode sa postrojenja objaviti čim one pristignu od strane ovlašćene laboratorije.

RAD SA KORISNICIMA ZA VREME VANREDNOG STANJA

U cilju bezbednosti korisnika i zaposlenih za vreme trajanja vanrednog stanja izmenjen način rada sa korisnicima i rešavanja reklamacija i zahteva.

Za vreme trajanja vanrednog stanja, u skladu sa preporukama i donetim uredbama ovlašćenih tela, a u cilju bezbednosti korisnika i zaposlenih i sprečavanja širenja virusa, izmenjen je dosadašnji način komunikacije preduzeća sa korisnicima. Izmene se odnose na podnošenje zahteva i reklamacija korisnika, kao i na mogućnost dobijanja potrebnih servisnih informacija i informacija vezanih za aktivnosti preduzeća.

Sva komunikacija korisnika sa preduzećem vršiće se isključivo putem korisničke mejl adrese info@vikzr.rs .Šalteri za prijem reklamacija i zahteva korisnika i info pult koji se nalaze u Korisničkom centru, kao i besplatna info linija 0800/024-023 neće raditi za vreme trajanja vanrednog stanja.

Na navedenu korisničku mejl adresu korisnici mogu podneti reklamacije i zahteve i dobiti sve potrebne servisne informacije.

Svi primljeni zahtevi i reklamacije biće zavedeni, a o rešavanju istih korisnici će biti obavešteni. Ovo se odnosi i na do sada primljene, a nerešene, reklamacije i zahteve korisnika.

Sve informacije u vezi dugovanja, uplata i računa za usluge preduzeća korisnici će, kao i do sada, moći da dobiju putem telefona Službe naplate 023/593-014 i 023/593-015 u vremenu od 7,30 do 13 časova.

Račune za usluge JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin korisnici mogu, bez dodatnih troškova, platiti na blagajnama u Korisničkom centru i na Lesnini. Molimo korisnike da se pridržavaju uputstva o dozvoljenom broju osoba u objektu i međusobnog rastojanja od 2 metra.

Stanje vodomera korisnici mogu prijaviti na standardne načine: putem fiksnih brojeva telefona 023/535-773 i 023/530-344 (od 7,30 do 13 časova), slanjem SMS poruke na 064/8116099 ili slanjem mejla na sluzba.ocitavanja@vikzr.rs . Prijavu stanja vodomera moguće je izvršiti do 25-og u mesecu.

Za prijavu kvarova na javnoj vodovodnoj i kanalizacionoj mreži 24 časa je u funkciji broj dispečerske službe 023/534-097.

Sve potrebne informacije korisnici mogu pronaći na sajtu JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin www.vikzr.rs .

 

 

 

POSTAVI ODGOVOR

Molimo Vas unesite svoj komentar!
Ovde unesite svoje ime

PRATITE NAS

21,406FanovaLajkuj
729PratilacaZaprati
316PratilacaZaprati
Zrenjanin
scattered clouds
19.1 ° C
24 °
14.4 °
35 %
2.6kmh
25 %
Tue
17 °
Wed
24 °
Thu
27 °
Fri
28 °
Sat
16 °

Popularne vesti

”U prah i pepeo” – Diploma, zvanje i uspesi profesorke Ene Nedić

Profesorka srpskog jezika Ena Nedić zapalila je svoju diplomu ispred zgrade Narodne skupštine, kako je rekla - u znak protesta što mladi i školovani...

U Demokratskoj stranci ”tuča oko pečata”

Nije tajna da je vladajuća stranka (SNS) i njen predsednik (Vučić A.) godinama radila na rasturanju Demokratske stranke i opozicije uopšte, i to vrlo...

Zrenjanin: Zeleni traže da se reši problem Bagljaškog kanala

Zelena stranka iz Zrenjanina se obratila javnosti saopštenjem u kojem traže od gradske vlasti da ''hitno krene u rešavanje problema sa Bagljaškim kanalom''. Bagljaški...

Zrenjanin: Ne veruju gradskoj vlasti – poziv da pokrajinska inspekcija proveri analize ispravnosti vode

Građanski preokret je u svom saopštenju naveo da poziva pokrajinski Sekretarijat za zdravstvo i Sanitarnu inspekciju da provere ispravnost vode u vodovodnoj mreži Zrenjanina...