U Multimedijalnoj sali Gradske kuće Kulturni centar Zrenjanina održao konferenciju za medije. Na konferenciji je promovisan novi vizuelni identitet Kulturnog centra u okviru kojeg je predstavljen novi logo i dizajn novog sajta. Na konferenciji su se obratili:
– Goran Marinković, direktor Kulturnog centra Zrenjanina koji je govorio zbog čega je pokrenuta priča o promeni vizuelnog identiteta Kulturnog centra i o sporazumu i saradnji sa Gradom Zrenjaninom i Trgovinskim lancem „Persu“ sa kojima su započeti značajni infrastrukturni radovi i koji se po prirodi svog posla naslanjaju u prvoj fazi, i na izmenu vizuelnog identiteta izmene logoa kao i izrade novog sajta koji podrazumeva i otvara nove tehničke mogućnosti i pogodonosti koje unapređuju rad Kulturnog centra u kontaktu i pružanju brzih informacija posetiocima sajta odnosno potencijalnoj publici.
– Sandra Banjanin – urednica programa vizuelnih umetnosti u Kulturnom centru objasnila je i rezimirala na koji je način pokrenut proces promene vizuelnog identiteta (konkursi, uslovi, prijave…) i kako je pokrenuta izrada novog sajta i da se sa planiranom modernizacijom i adaptacijom prostora javila i potreba za razradom savremenog vizuelnog identiteta a izrada logoa je bila prvi korak ka ostvarenju ovog cilja.
– Prisutnima se obratio i autor logoa dr Vladimir Kovač sa Arhitektonskog fakulteta u Beogradu, gde je angažovan kao saradnik i asistent u oblasti Vizuelnih komunikacija i arhitektonske grafike – prezentujući logo, objašnjavajući idejni koncept i pokazujući njegove mogućnosti u okviru praktične primene i to: od klasičnih memoranduma, promotivnih materijala do brendiranja ambijentalne (arhitektonske) celine Kulturnog centra Zrenjanina.
– Dipl. inž. informatike Saša Bajić vlasnik i direktor BS Computer, firme koja se bavi informacionim tehnologijama prezentovao je novi sajt, njegove mogućnosti i pogodnosti u skladu sa potrebama, prirodom posla i modernim tehnološkim razvojem. On se sa zajedno sa svojim timom (firme BS Computer) i nezaposlenima koji su na stručnoj praksi u okviru prekvalifikacija i koji učestvuju u izradi sajta, još jednom pokazao da je BS Computer, društveno odgovorna firma koja razume potrebe, nove trendove i kulturnu dinamiku, realizujući projekat izrade novog grafičkog veb rešenja.
– U ime izuzetno važnog dugogodišnjeg saradnika Kulturnog centra Zrenjanina sa kojim je, prošle godine, i potpisan sporazum o saradnji koji se tiče adaptacije prostora Kulturnog centra – Trgovinskog lanca „Persu“ obratila se Sloboda Milivojev, rukovodilac marketinga, govoreći o međusobnoj saradnji i budućim aktivnostima. Ona je navela da je mnogo truda i rada uloženo da se dođe do novog vizuala, ali ovo je samo početak. Sada nam sledi spoljašnje i unutrašnje renovinranje, kao i implementacija novog logotipa na svim materijalima. Ovo je naš način da se zahvalimo sugrađanima na poverenju koje nam ukazuju sve ove godine. Podrška lokalnoj instituciji kulture još jedna je u nizu aktivnosti PerSu marketa kojima želimo da podržimo razvoj lokalne zajednice i unapredimo kvalitet života u našim mestima i smatramo da samo kroz ovakve projekte naša kampanja „Naše, nama vredno“ može u potpunosti da zaživi. Uskoro će biti i pokrenut i Klub prijatelja kulture kroz koji će i ostale firme iz Zrenjanina moći da se priključe i postanu partneri u ovako važnom projektu. Sloboda Milivojev je i navela da Kulturni centar godišnje poseti oko 100.000 ljudi, a investicija u infrastrukturne i programske projekte omogućiće Kulturnom centru Zrenjanina da u potpunosti preuzme ulogu koju ima kada je reč o potrebama i kvalitetu kulturnih sadržaja zajednice.
Kulturni centar Zrenjanin